Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
October 20, 2013
Image Size
474 KB
Resolution
543×768
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
7,519
Favourites
1,185 (who?)
Comments
101
×
Hmm? by Ryo-Thae Hmm? by Ryo-Thae
didn't had proper wi-fi for me for the last couple of days. : <
I practiced more digital. But I'm going to have to go on hiatus and not touching my tablet starting Monday. (Tomorrow)
Final year of highschool is ending...final exam is coming soon. *shivers*

Ah well, say hi to Nika :heart: She is my original character--It is just I rarely draw her. xD



Tools :
PaintTOOL Sai and Genius Tablet.

Thanks so much for the support!
Add a Comment:
 
:iconimarozenma1den:
ImaRozenMa1den Featured By Owner Apr 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
SHe kinda looks like me XD
Reply
:iconthereturnofthewill:
thereturnofthewill Featured By Owner Apr 12, 2014  Student Artisan Crafter
omg love you style 
Reply
:iconprojectsinq:
ProjectSINQ Featured By Owner Feb 26, 2014  Student Artist
Moe! This is so good!:squee: 
Reply
:icongeniusofmath:
Geniusofmath Featured By Owner Feb 4, 2014  Student General Artist
Wow, this is beautiful! I love it.
Reply
:iconyuukandaxallenwalker:
yuukandaxallenwalker Featured By Owner Feb 2, 2014  Hobbyist Artist
please teach me your ways master! i cant draw for the life of me
Reply
:iconsupersonicinsanity:
SuperSonicInsanity Featured By Owner Feb 1, 2014  Student
She looks just like me..... Exactly like me.... ^w^ SHE IS ADORABLE THOUGH!!!
Reply
:iconsirferrick:
SirFerrick Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist

She is pretty


And oh yeah, how did you do in your finals? Did you win in everything?

Reply
:iconryo-thae:
Ryo-Thae Featured By Owner Jan 22, 2014  Student General Artist
thanks~!

and my results will be out in March. ><;;;~ gosh, kinda worried honestly
Reply
:iconsirferrick:
SirFerrick Featured By Owner Jan 22, 2014  Hobbyist General Artist

Eh well, if you put half as much detail and care into it as you did your art I'm sure you'll do well. You appear to have a talent for detail and concentration (judging from your traditional stuff as that must take hella ages).

Are the results important where you live? here the final school results aren't actually that important, as if you don't get your needed result you can do a easier course and move once you're in it... Which seems like an odd system, so I don't know if its widespread.

Reply
:iconryo-thae:
Ryo-Thae Featured By Owner Jan 22, 2014  Student General Artist
Aaah, thanks so much Ferrick! But well...i'm not good with books.. orz

The results are quite important if you want to go for good universities and colleges... Especially in Malaysia. (This is because many families nowadays can't afford to pay for the fees.The good results will help those who are in need to get discounts for continuing their studies ><; )
Usually if we were to take the cheaper courses...ah meh. I would prefer to go to work than getting a piece of crap diploma paper with not much knowledge given to us and experience. (who wouldn't rather get experience for themselves instead of paying course fees to learn very little things??)

not sure about the system being widespread though..
Reply
Add a Comment: